fredag 9 januari 2009

Skönt att det blivit mildare...

Nu har jag och yngste sonen precis kommit in efter att skottat hela gården, skönt att vara ute när det blivit lite mildare. Jag sitter nu och äter mellanmål, en clementin och en banan, till det dricker jag ett glas Fun light hallon. Idag känner jag mig rejält peppad, igår fick jag ett frosserianfall och hade kunnat stoppa i mig vad som helst. Jag tryckte i mig en dubbeljapp och 3 kanelknäcke med lätta och sen skyndade jag mig att borsta tänderna och la mig sedan, idag är det där hemska suget borta än så länge iaf. Jag drog väl över pointsen med 5p om jag inte minns fel.

4 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Vilket bra knep! Något att ta efter när svullartankarna är i full fart!

Hoppas att du haft en bra dag och inte har alltför ont i axeln.

Kram

C sa...

Det har varit en lugn och slö dag. Har sprängande huvudvärk men kom precis på nu att jag inte druckit kaffe sen du var här i onsdags så det är antagligen därför värken hållit sig kvar hela dan, jag tagit pronaxen utan resultat... Så det är bäst att skynda att fixa lite kaffe så att jag är pigg och fräsch som en nyponros när darlingen kommer hem... ;0)
Axeln är ömmare än vad den var innan sprutan men bättre än direkt efter densamme...

Zazas Nystart sa...

Är du skvatt galen!! INGET KAFFE SEN I ONSDAGS??!!?
Hur har du överlevt det??

Hoppas det tar bort hvdvrkn för den brukar inte va go att tas med när den beror på kaffebrist!

C sa...

Ja, du det vete faan... =0)

Jag har då bryggt några koppar nu som jag ska hälla i mig...