fredag 23 januari 2009

Sjukgymnastbesök

Jag är ganska nyss hemkommen från sjukgymnasten och han hade inte så roliga besked att ge mig, tydligen så är även bicepssenorna (2st) inflammerade och det kommer att ta ytterligare tid att bli kvitt smärtan och inflammationen... Får väl se det goda i det och det är att jag verkligen kan koncentrera mig på viktväktandet så länge jag är sjukskriven... Sen så sa han en sak till som gjorde mig besviken och det är att han inte rekommenderar att jag simmar så länge de är så här besvärligt eftersom jag belastar senorna/senfästena för mycket då... MEN jag kunde gärna sitta i bubblet och göra rörelser med armen för att mjuka upp den i värmen... Så det blir badbesök till veckan i alla fall!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Uscha! Låter inte roligt att ha så där ont! Hoppas det blir bättre... Ha en trevlig helg! /Annas points

C sa...

Nej det är inte speciellt skoj, speciellt inte då jag trodde att jag var på bättringsvägen...

Ha en trevlig helg du med!

Zazas Nystart sa...

Stackars dej!

Banken svarade JA!!
Mäklaren vet ej...
Ovissheten är STOR....


Kan jag ev kinesa hos er på tisdag natt? Jag ska jobba 16-21. Känns som att jag bara hinner hem och vända tills vi ska på VV.

Kram

C sa...

Härligt att banken sagt ja iaf!
Tummarna hålls till max!

Det går tokbra det, du får väl ta stores säng igen!

Zazas Nystart sa...

Tack va toppen!