torsdag 22 januari 2009

Vad jag blir less!

Jag har en inflammation i ett muskelfäste i ena axeln som jag gått sjukskriven för sen i slutet på oktober. Jag har fått kortisonsprutor och ätit antiinflammatoriska tabletter samt gått hos sjukgymnasten. Det har varit jämna plågor mest hela tiden men så under den senaste veckan så har jag oftare och oftare känt att "nu är det nog på väg att bli bra" för att jag har inte haft ont hela tiden och dessutom inte så ofta och mycket. Igår var jag in till Viktväktarna och när vi satt och åt lunch efteråt så kände jag att det ömmade i axeln igen men tänkte att det nog berodde på att jag haft min handväska hängande på den axeln en stund. På kvällen så hade jag fortfarande ont men inte så mycket. I morse vaknade jag och hade ont, tyvärr har det onda inte gett med sig utan snarare tilltagit under förmiddagen.
FAN VA JAG HAR ONT NU!!!! =0(

2 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Nja...skjuta dej va väl inte vad jag tänkte mej precis...
Kanske om du föreslagit att man skulle slå dej i skallen med en gummiklubba...eller kanske inte det heller...fast du skulle ju få sova en stund då och slippa smärtan ett tag...liksom...öh..varför låter det så våldsamt när jag skriver det?...eh...he,he...en KRAM kanske..?...



Tänkte att du behövde få skratta lite. Det ska man försöka göra varje dag vet du(tänkte på listan nedan)
Huruvida jag lyckades i mitt uppsåt vet bara du(och möjligen din fam om du skrattar högt) Men jag hoppas det i alla fall.

Kram Zaza

C sa...

Hehe... Det där med gummiklubba sa jag till chefen i dag med när hon ringde för då hade jag det riktigt j***igt... Nu är det inte riktigt lika ont men det var betydligt bättre igår...