lördag 17 januari 2009

Motion

Av motionsöverenskommelsen Zaza och jag gjorde blev det intet denna vecka... Jag har varit hängig, frusen och snuvig, dessutom så har det varit extremt kallt här (förutom i tisdags då det regnade!). Jag får ställa in mig på att köra igång om en vecka då jag måste eftersom vi då bara har en bil och maken behöver den till jobbet... Själv får jag då ta och promenera med barnen till skola och dagis vilket blir totalt 8km per dag, härligt (men jobbigt de första dagarna)bara man kommer igång.

2 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Vi kör till veckan! Ska bli toppen och M kommer ju hem så det blir lättare då för min del.Angående "surkartarna" på jobbet. Skit i dem!
Sug åt dej av de positiva runt dej och strunta i "neggosar"! Så tänker jag göra iaf!
Och du....Det syns JÄTTE väl!!

C sa...

Vi får göra så... Ja, jag skiter i dem, de får väl fortsätta att sura... ;0)
Det är bra, jag har faktiskt börjat att inse att det syns och känslan är underbar...