lördag 10 januari 2009

Åhhhh va jag är trött....

Jag var så pigg förut, solen sken det var härligt ute och jag kände sån energi... NU är jag så trött så att det känns som att jag skulle kunna somna stående, jag måste nog ta mig en liten tupplur och ladda batterierna en stund om jag ska klara av att vara "den snälla mamman" resten av dagen, jag känner att jag inte är så trevlig just nu. Jag fräste nyss av äldste sonen som sprungit in och ut jag vet inte hur många gånger under en timme bara för att "han är hungrig" han som avslutade en rejäl och då menar jag REJÄL frukost för exakt 3 timmar sen och "han har inget att göra" när inte lillebror är ute utan sover middag med pappa... Kan inte maken och sonen vakna snart så att JAG får sova en stund...? Ska fixa lite Oboy och mackor till familjen nu och sen så ska jag faktiskt väcka dem som sover om de inte hinner vakna och bjuda dem på fika och själv smyga iväg till sovrummet, smart va!?

Inga kommentarer: