lördag 3 januari 2009

Igår

så avslutade jag dagen med 3,5p tillgodo. Det blev ingen Japp eller chips utan en bit VV-kladdkaka istället. Innan jag somnade så gjorde jag en matsedel som sträcker sig fram till vägningsdagen v3, dvs. för 1½ v. Det känns bra att ha kommit igång igen, men jag är dock rädd att vågen kommer att visa + även på onsdag. =0( Jag vet inte hur jag ska få viktkurvan att svänga i min riktning igen, den har helt missuppfattat det här... Den ska sjunka, inte peka uppåt! Annars då...? Här är det klarblå himmel och strålande sol, nackdelen är att det är -22 och det känns inte såååå lockande att ge sig ut på promenad, om det åtminstone kunde hålla sig runt -15 så skulle det kännas betydligt mera trevligt att gå ut... Jag får nog ta och jaga kalorier genom att städa bort lite jultomtar och dammråttor istället.

Inga kommentarer: