tisdag 13 januari 2009

Inlägg nr. 100

I morgon så är det dags för Viktväktarna igen, jag längtar efter att få kliva upp på vågen och se om det har gått så bra som jag tror att det har gjort. Ikväll så ska jag i vanlig ordning göra matsedel, jag har hittat en hel del nya recept som jag överväger att testa. Hoppas att de har räksallad i morgon på den obligatoriska lunchen, jag längtar verkligen efter en sån.

Igår blev lite av en aha-upplevelse, jag knäppte ett kort på mig med mobilen, bara en ansiktsbild och skickade till maken som jobbar borta. När jag tittade på bilden så blev det lite "wow, jag har VERKLIGEN gått ner i vikt och det syns". Jag har ju tjatat om det tidigare att jag sett det på mina händer men jag har nog inte reagerat på att ansiktet blivit mindre... Jag hittade även ett foto på mig(enbart ansiktet det med) som maken knäppte 3 dagar efter Viktväktarsatarten och när jag tittade på båda så gick verkligheten upp för mig... JAG HAR BLIVIT SMALARE!!! =0)

4 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Jaaaaaaaa det har du verkligen!

C sa...

JAAAAAAAA! Lovely!!! =0) Å du me...

Annie sa...

Härligt att höra! Spännande att höra hur det går i morgon!

C sa...

Ja det känns så himla bra! Jag meddelar naturligtvis i bloggen som vanligt om hur det gick.