onsdag 21 januari 2009

Tacksam


Jag är så enormt tacksam att jag äntligen har hittat rätt. Jag har hittat rätt metod för viktminskning, jag har hittat rätt tidpunkt för den och jag har hittat rätt i livet. Nu är det min tid, nu är det min tur att bli den människa jag egentligen vill vara, att bli den människan som finns begravd här inom mig inuti allt fett för jag VET att jag kommer att lyckas, blir det inte i år som jag går i mål så blir det under våren 2010. Snacka om att jag har hittat världens bästa 40-årspresent till mig själv! Jag vet dessutom vad jag kommer att önska mig i present när den dagen kommer... Presentkort från klädbutiker!

2 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Du har så rätt! Det är verkligen din tur att lyckas med det här nu. Det är din tid och alldeles uppenbart din metod.
Det riktigt lyser om dej min vän och det är wonderfull att se!
M sa förresten då vi for ifrån er att det syntes ordentligt på dej att du "loosat"! Kul va!

Du kommer att grejja det här det är jag övertygad om. Minns att vi följts åt på den här typen av resor förut och jag har ALDRIG sett dej så målmedveten och motiverad.

U go girl!!!

/Zaza

C sa...

Va kul att även han såg det... =0)