måndag 1 december 2008

Måndag igen...

Helgen gick snabbt som alltid... Suget from hell hade gett med sig när jag vaknade i morse. Idag har jag haft fullt upp... Varit på vårdcentralen för att få en kortisonspruta i axeln, till bästa J och våldgästa, hämta yngste sonen på förskolan. Sen hem och fixa mellis och middag utan att använda vänster arm, det är inte det enklaste kan jag säga, fick order om att absolut INTE använda den. Måste nog binda fast den på ryggen för att det ska funka helt... Jag får dessutom inte använda den på en vecka, himla tur att jag fixade gardiner och sånt igår...
Idag så har jag inte haft samma sug, tror dock att jag fick i mig lite för många points eftersom jag åt lunch hos J, tacopaj vilken inte är det lättaste att räkna på... Är dock relativt nöjd med dagen. I morgon så är det dags att planera matsedel igen, jag fattar inte var tiden tar vägen...

Jag lagade förresten köttfärspannkakan som var i materialet från v47 till middag, modifierade den lite med tacokryddor, majs och vitlöksdressing. Den blev supergod och uppskattades av hela familjen... Rekommenderas!!!

Inga kommentarer: