onsdag 31 december 2008

Årets sista dag...


Jag började inte året som en viktväktare men jag ska banne mig sluta det så!!! Efter en låååång och härlig sovmorgon, vaknade kl 12.13 (efter att serverat barnen frukost samt eldat i pannan vid 9-snåret). Låg jag och läste en stund medan maken fixade frukost, jag åt 7,5p, detta innebär att jag har hela 18,5p kvar inför resten av dagen/kvällen.
Det visar sig att vi som inte skulle göra något utan bara vara hemma hastigt och lustigt blev medbjudna till bästa J:s syster med familj. Det blir skoj, och jag kommer att ta på mig ansvaret att köra oss hem sen i natt så då sparar jag en massa points på det sättet. Vi kommer att äta klyftpotatis och en gryta på nötkött och grönsaker till middag innan vi åker och då kan jag räkna pointsen på det innan vi beger oss iväg och sen så har jag VV-chips här hemma som jag kommer att ta med mig och naturligtvis en Japp! =0)
Igår så kände jag mig enormt låg och oinspirerad men pratade med bästa Zaza i över en timme och hon fick mig att komma igen och jag känner mig åter rejält inspirerad! Tack gumman för att du drar mig upp över ytan när det behövs!
Nu ska jag åka in och handla lite nyårsgott, hämta ut julklappspaketet från svägerskan och köpa blommor till värdinnan... Ha ett underbart slut på året och ännu bättre 2009!
Kramar från en åter heltaggad viktväktare!

3 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Gott nytt år!
Ha en fin start på 2009!

Zazas Nystart sa...

Gulle dej, jag blir rakt rörd!
Men du vet väl, " thats what friends are for"
KRAMAR

C sa...

Frk F:
Tack, detsamma önskar jag dig!

Zaza:
=0) *kramar*