tisdag 16 december 2008

I morgon är det vägningsdag


Jag både längtar och inte... Det är roligt att gå på lektionen och sedan äta lunch med väninnan men det känns som att jag kommer att få mitt första + i morgon och det känns INTE lockande... Jag har fortfarande svullna ben om än inte så mycket som igår... Hoppas att en god natts sömn åtgärdar problemet... Det skulle ju vara underbart att få en 5:e stjärna innan jul.

I morgon så drar maken iväg till "mitt i ingenstans" dvs. nånstans 30 mil norröver och kommer inte hem förrän på fredagkväll/natt. Det känns väl sådär, det är ju alltid bra att få in lite extrapengar för traktamentet men samtidigt så känns det jobbigt att han ska åka iväg så här före jul när det finns miljarder saker att göra, dessutom så är väglaget uselt här uppe just nu och det känns inte heller så kul. Jag kollade väderrapporten och det verkar dock som att det är bättre uppöver eftersom det inte är +grader där.

Inga kommentarer: