måndag 15 december 2008

Tankar i natten...

Idag har jag varit jättetrött, först somnade jag med yngste sonen på förmiddan, vi sov i säkert en timme. Sen satt jag i fåtöljen med datorn i knät på em. när barnen var ute och lekte och kände hur huvudet föll ner mot bröstet, jag ställde då larmet på mobilen på 5 min. så att jag inte skulle somna bort helt eftersom de var ute och slocknade direkt när jag tryckt igång det. Sen så däckade jag på soffan efter att vi ätit middag, och barnen lagt sig, jag sov där i säkert närmare 2 timmar innan maken skickade mig i säng. Det var bara det att då hann jag vakna till för mycket under toabesök och tandborstning så jag gick ner igen efter ca en timmes snurrande i sängen. Men nu börjar ögonlocken att kännas tunga så det är nog dags att traska uppför trappen igen.
Imorgon är det dags att göra matsedel, att en vecka går så himla fort. Jag tror inte att vågen kommer att visa nåt minus, jag känner mig svullen och jag blir glad om det visar +-0 på onsdag. Jag tror att kroppen håller kvar en massa vätska men jag förstår inte varför, mina ben känns som timmerstockar... :-(

5 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Det lät ju inte så kulskoj det där inte...Att vi svullnar ibland pga vätska är väl ngt vi får lära oss leva med verkar det som...Vi får väl helt enkelt gilla läget om det inte blir ngt bra resultat på onsdag...Sen kör vi för fullt igen!
Eller va?!!!
Kramar Zaza

C sa...

Jajjemen! Vi kör för fullt! Jag känner mig inte fullt lika svullen idag som tur är.

Fröken Finemang sa...

Lycka till imorgon! jag har också vägning, o som vanligt är det nervöst ;)

hihim ska bli spännande att se resultat! :)

C sa...

Ja, det känns enormt spännande. Faktiskt mer spännande än någonsin hittills, eftersom jag bereder mig på att det kanske rom. är ett +... :-(
Men någon gång så kommer ju första motgången... Men vi får hålla tummarna för oss! =0)

C sa...

Det skulle naturligtvis vara ett tom. inte rom... =0)