tisdag 2 december 2008

Redan tisdag!

Jag vet inte vad som har hänt men tiden bara rinner iväg! Nu är det redan tisdag och i morgon så är det dags att väga sig igen. Spännande! Idag så ska jag planera maten för en vecka framåt och skriva inköpslista, blir spännande att se hur det går att handla med bara en arm... Det är tur att jag har en massa basvaror hemma så det är mest bara färskvaror som jag måste handla. Här hemma så ser det ut som 7 svåra år, jag drog ju fram en massa lådor i söndags när jag fixade fönstren och de står fortfarande kvar framme eftersom jag inte får använda ena armen. Maken är upptagen måndag, tisdag och onsdagkväll så på torsdag så får vi förhoppningsvis undan allt skräp... Visst jag kan gå och plocka och greja men jag kan ju inte lyfta speciellt mycket så jag flyttar mest bara runt alla saker... Ja, ja... matsedeln kan jag ju göra med en hand så det är bäst att sätta igång med den... :-D

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Vilken bra blogg du har! Ska följa din viktresa, för inspiration :)

Krya på din arm! låter inge roligt :/

Lycka till kramar från Lina!

C sa...

Tack så mycket Lina! Lycka till du med, ska kolla in din blogg!