söndag 14 december 2008

Miljöskadad eller?

Jag hade inte räknat points igår och inte heller idag eftersom att jag inte ätit något riktigt, gick och la mig och låg och vred och vände mig i sängen. Tankarna snurrade och så kände jag att nä, jag måste skriva upp vad jag ätit idag och igår innan jag somnar. Sagt och gjort så gick jag ner och skrev in det jag stoppat i mig och det visar sig att jag har några points till godo trots gårdagens festande tack vare att jag sparat under förra veckan. Det känns jättebra, men snacka om att man är en viktväktare i alla lägen numera vare sig det är vardag eller fest. Förr om åren så skulle jag ha struntat i allt så här dagen efter kvällen före. NU kan jag gå och lägga mig med gott samvete!
God natt!

2 kommentarer:

Zazas Nystart sa...

Säger bara en sak bruden: RESPECT!

C sa...

Hehe... =0)