onsdag 12 november 2008

Vägningsdag

Idag är det dags igen, ska väga mig vid lunchtid. Spännande att se hur det gått, jag har mina aningar om att det inte gått så himla bra denna vecka har den inte så trevliga veckan i månaden och har varit sugen på "nåt" mest hela tiden... Ska ändå gå och väga mig och ta det som kommer, vet ju att jag brukar kunna lägga på mig vid mens. Gjorde matsedel för en vecka igår kväll som vanligt (brukar passa på att veckohandla på onsdagarna när jag ändå åker in till stan). Den ser ut så här:

Onsdag: Korvrisotto
Torsdag: Lax & pasta
Fredag: Tortillalasagne
Lördag: Grönsaksplättar & tsatziki till lunch, pot.klyftor, picnicbog och bea till middag
Söndag: Varma mackor till lunch, ris, kycklingklubbor och currysås till middag
Måndag: Fiskburgare
Tisdag: Kålpuddning & potatis
Till alla mål serveras grönsaker och på vardagarna så äter vi gårdagens middag till lunch maken och jag...

Inga kommentarer: