torsdag 12 mars 2009

Jag är på gång, laddad och tänd....

Nu jäklar i min lilla låda nu är jag på gång! Är så himla taggad igen. Det känns som att jag är klar med min svullartillvaro. Jag har under en längre tid varit sjukskriven och det har ju inte gjort underverk med hur jag mår psykiskt. Att gå hemma och inte göra någonting underlättar ju inte, det är så himla lätt att gå och öppna skafferi- och kylskåpsdörren och glufsa i sig första bästa. Att jag dessutom i evigheter väntat på ersättning från F-kassan gjorde att jag prioriterade bort VV -kostnaden förra månaden men nu har jag betalt in igen och är åter månadsmedlem. Jag kommer nog att ligga på minst 3-4kg plus på onsdag men det tar jag.
Jag har kommit in på den utbildning jag sökt och dessutom så har jag fått klart med Csn så att jag slipper grubbla på hur min framtid tänker se ut... Det ser helt enkelt bara positivt ut framöver för mig! Dessutom så har jag en Stockholmsresa med hotellövernattning att se fram emot! Lovely!

2 kommentarer:

Cee sa...

Wow det låter jättebra.... då är det bara att sätta igång igen.. Själv är jag precis varit hos vv igen och satt igång massor av pepp och kram
//Cee

C sa...

Tackar, tackar!
Det känns härligt att "känna sig på topp" igen efter sjukskrivning, influensa, pengabrist mm.
//C